Organisatie

Sinds 1 augustus 2021 heeft de Julianaschool heeft 2 directeuren: Linda Kuijt en Nadine ten Kate. Samen hebben zij de algehele leiding en zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken. De Julianaschool heeft 500 leerlingen, verdeeld over 17 groepen: We hebben 1 instroomgroep en daarnaast hebben we van ieder leerjaar 2 groepen.

Ons team bestaat uit ongeveer 45 collega’s. Dit zijn collega’s met verschillende taken: leerkracht, onderwijsassistent, bouwcoördinator, intern begeleider, administratief medewerker, etc.

Een open communicatie vinden wij erg belangrijk. Het eerste aanspreekpunt bij vragen over uw kind is de leerkracht. Vragen rondom zorg of begeleiding kunt u aan de leerkracht of intern begeleider stellen. Natuurlijk kunt u ook altijd terecht bij de directie.